NYHEDER
Opdateret: 2025-12-15 kl. 11.00
KONTINGENT
De nye priser på TV pakkerne pr. 2026-01-01 er nu følgende:
Pakke 1 = 139kr. pr. md.
Pakke 2 = 632 Kr. pr. md.
Pakke 3 = 892 kr. pr. md.
Prisstigninger skyldes at Viaplay og TV2 har hævet priserne en del.
TV2 / TV2Nord
Vi har opgraderet TV2 med TV2 Nord til HD-kvalitet.
Det betyder, at du nu kan se dine udsendelser med en markant skarpere og mere detaljeret billedoplevelse.
Du finder fortsat kanalen på programplads nr. 2, præcis som du plejer –
bare i langt bedre kvalitet.
De fleste TV finder selv ud af at kanalen har ændret kvalitet.
Hvis ikke, skal der foretages en ny programsøgning.
Vi håber, du bliver glad for forbedringen!
VIAPLAY FILM OG SERIER SIGNON ER NU UDE VED ALLE TV PAKKE 2+3 MEDLEMMER
DET ER DERFOR VIGTIGT, FOR DIG DER HAR EN TV PAKKE 2+3, AT DU FÅR LAGT DIN MAIL-ADRESSE OG DIT MOBIL NR. IND PÅ SKAGENNETS SELVBETJENINGSPORTAL
VÆR VENLIGST TÅLMODIG. VI HAR MEGET TRAVLT PÅ KONTORET.
VI BESVARER ALLE OPKALD OG MAIL'S SÅ HURTIG VI KAN.
Viaplay Film og Serier:
Viaplay Film og Serier er en del af din TV Pakke 2 og TV Pakke 3 ved SkagenNet.
Det betyder, at hvis du har en TV Pakke 2 eller TV Pakke 3, så har du betalt for Viaplay Film og Serier i TV Pakken, og vil snarest få tilsendt Viaplay Film og Serier LogIn Token.
Viaplay Film og Serier er et streaming produkt, som du kan benytte via dit udstyr, som eksempelvis SmartTV / Tablet / Smartphone / Chromecast / Apple TV eller Computer.
Det kræver dog, at du har adgang til internettet.
Du mangler nu blot at aktivere dit Viaplay Film og Serier produkt, for at få adgang til masser af gode film og serier for hele familien.
Aktivering af Viaplay Film og Serier:
Du vil snarest få tilsendt dit Viaplay Film og Serier aktiverings Token.
Hvis SkagenNet har dit Mobil tlf. nr., vil du få tilsendt en SMS med information om, at vi har forsøgt at sende en mail til dig, med dit Viaplay Film og Serier aktiverings Token.
Modtager du ikke denne Viaplay Film og Serier aktiverings mail, er det sansynligvis fordi, at SkagenNet ikke har din E-mail adresse, men dog dit Mobil tlf. nr.
Hvis du ikke modtager aktiverings mail'en, så se hjælp under SkagenNets Selvbetjeningsportal.
Når du har modtaget din Viaplay Film og Serier aktiverings mail skal du blot gøre følgende:
1. Klikke på den tilsendte aktiverings link (du kommer ind på Viaplay SignOn siden).
2. Indtast den E-mail adresse du ønsker at tilknytte din Viaplay Film og Serier konto.
3. Indtast Password + gentagelse af password, og du skulle nu være klar til at se Viaplay Film og Serier.
OBS. OBS. OBS.
VIAPLAY KØBTE FILM:
Hvis du har købt nogle Film på et tidligere Viaplay LogIn, skal du anvende den E-mail adresse du brugte, da du købte disse film, for at få film købene overført til dit SkagenNet Viaplay LogIn.
Den E-mail adresse der indtastes, vil være den E-mail adresse, der bliver tilknyttet dit SkagenNet Viaplay LogIn.
Skagen Antennelaugs Selvbetjeningsportal:
Hvis du har en TV Pakke 2 eller TV Pakke 3, og ikke har modtaget hverken Viaplay Info SMS eller Viaplay SignOn mail, skal du udføre et af nedenstående:
1.
Har ikke modtaget hverken Viaplay Info SMS eller Mail:
Det betyder at SkagenNet ikke er i besiddelse af hverken dit Mobil nr. eller din E-mail adresse.
Se punkt 3 for hjælp.
2.
Har modtaget Viaplay Info SMS men ikke Viaplay aktiverings mail:
Det betyder at SkagenNet har dit Mobil nr. men ikke din E-mail adresse.
Se punkt 3 for hjælp til indtastning af din E-mail adresse på SkagenNets Selvbetjeningsportal.
3.
Indtastning af Mobil nr. samt E-mail adresse på Skagen Antennelaug Selvbetjeningsportal:
For at kunne logge ind på SkagenNets Selvbetjeningsportal skal du kende følgende:
Medlems nr.=(Konto nr.) eller E-mail adresse og Password
HENT NYT PASSWORD / SE HER
Hvis du ikke har dit Password til Selvbetjeningsportalen, kan du bruge dit Mobil nr. til at hente et nyt Password.
Tryk på Glemt Password. Indtast det Mobil nr. du har modtaget SMS'en på, og tryk Udfør.
Du vil indenfor kort tid, få tilsendt et nyt Password på SMS.
Indtast dit Medlems nr. / Kunde nr. og det nye Password for at logge ind på Selvbetjeningsportalen.
Selvbetjeningsportalen beder dig nu om, at indtaste og gentage det nye endelige Password, og du er nu logget ind.
Medlems nr. / Kunde nr. fremgår af, en af de af Skagen Antennelaug, fremsendte papir faktura'er i venstre side over navnet.
Medlems nr. / Kunde nr. fremgår også af info teksten på din Betalings Service Oversigt.
Når du er kommet ind på SkagenNets Selvbetjeningsportal, kan du indtaste de manglende oplysninger, og du vil indenfor den næste time modtage en E-mail med Viaplay Film og Serier SignOn informationer.
Modtager du af en eller anden grund ikke din aktiverings mail, inden for et par timer, skal du kontakte SkagenNets kontor tlf. 98446575.
4.
Hvis du IKKE kan komme ind på SkagenNets Selvbetjeningsportal for indtastning af Mobil nr. og E-mail adresse kan du gøre en af følgende:
A.
Sende en E-mail til SkagenNets kontor Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. med følgende oplysninger:
Medlems nr.
(se en tidligere tilsendt faktura. Medlems nr. og konto nr. er det samme)
Navn
(registreret på tilslutnings adressen)
Adresse
(nøjagtig tilslutnings adresse i Skagen)
E-mail adresse
Mobil nr.
Hvis fremsendte informationer passer sammen med det i forvejen registrerede, vil du få tilsendt en Viaplay Film og Serier SignOn mail.
B.
Sidste udvej for at få tilsendt en Viaplay Film og Serier SignOn er, at møde op på SkagenNets kontor tlf. 98446575, og forevise gyldig person-legitimation og en SkagenNet faktura med samme navn.
MVH
SkagenNet